14 Nisan 2014 Pazartesi

ŞİFRELİ -ÇOK- KISA BİR ÖYKÜ

Bana kalırsa hızlandırılmış bir kurs yada  zip'lenmiş bir dosya gibi yaşıyoruz hayatlarımızı.

Her gün koşturmaca, istanbulkazanbenkepçe, bunaldım biraz.

Değişiklik olsun dedim, telefona sarıldım, nabrutvebiz ("biz" derken; ben, keyfim ve kahyası... bir de nabrut, etti 4 kişi), vurduk kendimizi Kabataş sahiline...

Dalgaların şıpır şıpır sesi, İDO iskelesindeki cıvıltılı kalabalık, seyyar tezgahını açan korsan kitap satıcısı, hep aynı noktada simit satan beyaz önlüklü hafif göbekli adam, ayağı takılıp yere düştüğü için canı yanan ve bir de "neden düştün, üstünü batırdın?" diye annesinden çimdik yiyen çocuk,...
Manzara bu.
Nerede hareket, orada bereket misali...
Hallerim geldi, başımı çevirdim denizden tarafa, attım bacak bacak üstüne...

Mekan self servisti, bugünlük böyle olsundu, el yaptım çağırdım garson genci...
"Sek içmem" dedim... ve ekledim: "Yanında illa ki su olsun"... Bir güzellik yaptım, 2 hatırlıkahve söyledim dördümüze.
Rahmetli dedem hazmı taam derdi kahveye. Yumdum gözümü, 3 dikişte bitirdim taamı hazmettiren kahveyi. Telvesinin suyunu emdim damağımla dilimin arasında sıkıştırarak... 
Ve hissettim: yenilerkendinihayat...


                                                                             OoO

Uyuşuk Hayalperest'in bana da ilettiği bir mim'di şifreli öykü.
Kısa bir hikaye metninde, istediğimiz blog arkadaşlarının adını da içeren şeyler yazıyoruz.
Hoş bir mim bence;)

İsmine yer verdiğim arkadaşlarım yanıtlayabilirler isterlerse;)

9 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Bir keyif kahvesi de ben içeyim. :)
Çok güzel olmuş.

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Ah Beyza'cım beni onulmaz dertlere koydun.Ben nasıl yazarım böyle bir şeyi.İki cümleyi zor biraraya getiriyorum,kulağımı hep tersten tutuyorum.Öyküne beni konuk etiğin için teşekkür ederim.Yazmaya çalışıcam ama beceremezsem de itiraf edip pes edicem,bana kızmazsın di mi?

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Şaheneymiş.aldım mimi :)

birdunyafikir dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest, teşekkür ederim:-)

Hümeyra mutlu, çok güzel bir öykü çıkaracağinızdan hiç şüphem yok ama ısrarcı olmak da istemem:-)

nabrut, bakalım neler döktüreceksin:-)

Bir hayal kur dedi ki...

Güzel olmuş:) Değişik bir mimmiş ortaya iyi şeyler çıkıyor. keyifli oluyor okuması.

deeptone dedi ki...

sen beni mimlemiştin ya. bak yaptım bugün onu. sona bu mimle ben seni mimledim ama yapmışsın.oku bak. çok şifreli amaaa. o zaman ama 3. mimi yapsanaaaa :)

birdunyafikir dedi ki...

bir hayak kur; kesinlikle katılıyorum.
Saçmalarken düşünmek gibi bir şey bu mim:)

deeptone; okudum mimini;)

Mahmut Yaşar dedi ki...

Hala blog dünyasında mim olayı kalmış demekki :) Emeğine sağlık çok güzel tasvir çok güzel anlatım olmuş.

birdunyafikir dedi ki...

Mahmut Yaşar; teşekkür ederim.

Mimleyen olursa ve benim de vaktim varsa, cevaplamaya çalışıyorum elimden geldiğince...