7 Nisan 2014 Pazartesi

ŞAPKALI KIZ-KANAVİÇE

Kanaviçenin bir bağımlılık etkisine sahip olduğu kanaatindeyim.
Minin minik boşluklara işlenen çarpılar, ortaya harika bir bütün çıkarıyor.
Elimde olan kanaviçeyi tamamladım.
Kendim yaptım diye demiyorum ama pek de güzel oldu, çok da güzel oldu sanki:)
Hazır kitleri sevdim.
Elimdeki ip yetecek mi kaygısı yok, kasnağı, deseni çerçevesi her şeyi hazır.
Mis!
:)

Bu kanaviçeyi yeğenime hediye ettim.
Güzelce paketledim, hedefe ulaştırdım;)
El emeği göz nuru bir hediye, hediye paketinin içine de -her zaman yaptığım gibi- küçük bir mektup hazırladım ve gelin olduğunda da teyzesinden bir hatıra olarak bu hediyemi saklamasını istedim.
Çocukcağızı büyük bir yükün altına soktum belki ama olsun.
Bende de var büyüklerimden kalan göz nuru eşyalar.
Kıyamam onlara asla...
Aile mirası gibiler bir nevi.

                                                                           OoO 

Şimdi yeni ufuklara yelken açmak istiyorum.
Bu sebeple kanaviçe konusunda tecrübesi olan arkadaşlara sormak isterim:
metrelik 14 ct'lik etaminin metre fiyatı ne civarlardadır?
İnternette gezindim, bir kaç sitede (DMC marka) 20-40 tl aralığında fiyatlar gördüm.
Nedir bu işin manifaturacılardaki ederi?
Sonradan fark ettim, 20 tl'ye satan site 50 cm olarak işaretlemiş uzunluğu;)
Yani etaminin internet fiyatı 40 tl...

12 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

):
Ben hala başlamadım..
Çok güzel olmuş.
Yeğeninizin kıymetini bilmesi dileğimle. :)
Bende mi yapıp versem acaba.. :) :)

Unknown dedi ki...

Cok guzel olmus ellerine saglik.ben de ceyizim icin etamin namazlik yapmistim sanirim teknikleri ayni kanaviceyle cok sevmistim bende.Allah'a emaet

Unknown dedi ki...

Benim de en sevdiğim hobilerden biridir çarpı işi.. İlk başladığımda bir tuhafiyeye girip etamin işlemek için bez istiyorum demiştim onlar da bana 14 ct lik etamin bezlerini gösterdiler. Bir metre almıştım 30 tl.ye...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık :)

Kahve Tadında dedi ki...

Bende çok severim kanaviçe işlemeyi ve bayıldım çok güzel olmuş :) Ellerine sağlık, yiğenin güle güle kullansın :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

şahane!Ellerine sağlık bende yıllardır bir baykuşu bitirmedim.

birdunyafikir dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest; teşekkür ederim.
Başlamak için vakit kaybetmeyin derim;)

bahar şimşek; seccadeyle aynı, evet:)

Yeniler Kendini Hayat; demek ki benim 40 tl gözlemim doğru, pahalı geldi bana. Daha ipi var, kasnağı var, en önemlisi göz nuru var...:)

Gamze Esra Ersöz; çok teşekkürler.:)

Kahve Tadında; sağolasınız, teşekkürler. Kıymet bilir bizim kerata, sever böyle şeyleri;)

birdunyafikir dedi ki...

nabrut; başına tekrar geçsen hemencecik bitirirsin belki;)

Juliette Koc dedi ki...

Son zamanlarda o kadar çok güzel şeyler yapılıyor ki bu çarpı işi ile bir denesem mi demekten kendimi alamıyorum :)) Tam bir şirine olmuş ellerine sağlık. keyifle kullansın sevgili yeğenin..

birdunyafikir dedi ki...

Juliette Koç, insan eline alıp başlayınca bir türlü bırakmak istemiyor:-)

YUUGEN dedi ki...

yazmayı unutmuşum bende ayıcıklıyı 20 tl ye aldım :)

birdunyafikir dedi ki...

Ben aldığımdan beri zam gelmiş demek ki;)