11 Nisan 2014 Cuma

KAMERA ARKASI

Fıdıllıoğlugillerden blog arkadaşımız nabrut, bloglarımızdaki yayınları hazırlama süreçlerimizi merak etmiş ve bu konuyu "blogların sahipleri yazılarını hangi hal ve şeraitte yazarlar?"  sorusu ile mim haline getirmiş.
Yanıtlamaktan mutluluk duyarım:)

Fotoğraf olmazsa olmaz...
Yazacağım konuya karar verdiğimde, konuyu -bilhassa- kendi çektiğim fotoğraflarla desteklemeyi seviyorum.
Bu sebeple -şimdilik amatör ama ileriye dönük daha iyi koşullarda olmasını temenni ettiğim- fotoğrafları çekiyorum.
Fotoğrafları bilgisayarıma yüklemeden yazmaya başlamam (tablette de çalışamıyorum).
Önce onları basit bir program olan photoscape ile renk, ışık, yazı olarak düzenleyip kaydederim ve vira bismillah deyip yazmaya başlarım.

Şşş... Sessiz olalım...
Yazmak için ortamın sakin olmasını tercih ediyorum.
Gürültülü ve hareketli bir mekanda odaklanmak güç oluyor.
Nescafe eşliğinde satırları doldurmak beni mutlu ediyor;)

Özen önemli...
İmla, kelime ve anlatım hatası yapmamayı oldukça önemsiyorum.
O yüzden yazdıklarımı sürekli kontrol ederek yazarım.
Yazım tamamen bitince bir kaç kez de anlatım bütünlüğü yönünden kontrol ederim ve -genellikle- yayına alırım.
Çünkü bir olayı yaşadıktan sonra yazmayı ve sıcağı sıcağına yorumlamayı daha çok seviyorum.
Taslak olarak kaydettiğim yazılarım da var ama bu tür yazılar çoğunlukla genel bilgi niteliğindeki içeriklere sahip.



Merak ettiği bir husus daha var nabrut'un, şu an masaüstü arka planında ne var?
E hadi ona da bakalım madem;)


Uzun zamandır aynı görüntüyü kullanıyorum.
Meltem Sözer'e ait bir illüstrasyon...


Yanıtlamak isterlerse;

neler demiş, okumak isteriz;)

* Fotoğraflar internetten alıntıdır.

7 yorum:

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Resim konusunda aynı fikirdeyim. Bende cevaplamıştım bu mimi. :)
Bir de benimde size gönderdiğim bir mim var. Şifreli öykü konumda. haber verme olayına alışık olmadığım için geç oldu biraz.
:)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Çok keyifli bir mim olmuş :)
Ben de taslaklı yazamıyorum. Aklımda bir şey varsa sıcağı sıcağına yayınlamalıyım.
Masaüstü resminiz de çok güzelmiş.
Sevgiler

deeptone dedi ki...

hımmm ilginçmiş. uyuşukun da mimi var. şifreli mim :) bahar yorgunluğu geldi galiba. hep uyuyasım geliyo. üşenmesem de haftasonu yapsam :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

benziyoruz alışkanlıklarımızda :) ellerine sağlık zevkle okudum ama masa üstünü çok sevdim söylemeden edemeyecegğim :D

birdunyafikir dedi ki...

Uyuşuk Hayalperest; beni de mimlediğiniz mimi yakında yayınlayacağım inşallah;)

Keşke Gerçek Olsa; sıcak sıcak daha güzel oluyor, kesinlikle;)

deeptone; silkeleniü kendine gelmelisin belki de;)

nabrut; benzeştiğimiz için takipteyiz belki;)


Unknown dedi ki...

Yasemin'in postunda mızırdanıyordum nebrut beni de davet etsin kamera arkası mimine diye ama meğer senin dün bana bahsettiğin mimmiş bu :) Şimdi daha çok sevindim, çok teşekkür ederim :)

birdunyafikir dedi ki...

Yeniler Kendini Hayat; ne güzel:) Sevindim:)