30 Ekim 2013 Çarşamba

KEKİKLİ KAŞARLI EKMEK

Geçen gün bir restorantta tesadüfen yediğim bir lezzetli kekikli kaşarlı pide (Pideden kastım, ramazan ayındaki pidelerin daha küçük hali. Yuvarlak pide yani).
Tadını çok beğendim.
Zaten oldukça kolay bir tarif.
Ama önceden nedense hiç aklıma gelmemiş yapmak:)
Malzemeler her evde olabilecek şeyler:
-Kaşar
- Kekik
- Ekmek
- Tereyağı

Hemen anlatıma geçeyim:

Kaşarı rendeleyip üzerine kekik ekliyoruz ve güzelce karıştırıyoruz (aslında kırmızı pul biber de çok güzel olabilirdi ama sanırım uykum daha pek açılmadığı için bu noktayı düşünemedim.)


Kekik eklediğimiz kaşarı, dilimleniş ekmeklerin üzerine yerleştiriyoruz ve üzerlerine küçük parçalar halinde tereyağı koyuyoruz (ben tam buğday ekmeği kullandım).
Önceden 180 derecede ısıttığım fırına verdim.


Göz kararı, üzerleri kızarınca fırından çıkardım.


Kahvaltılık, kolay bir tarif.

3 yorum:

Kelebek dedi ki...

Çok leziz görünüyor. Bu tarz tarifleri seviyorum. Ben buna benzer olarak bir parça sarımsak da kullanıyorum. Zeytinyağının içinde baharat ve sarımsağı karıştırıp üstüne kaşar rendeliyorum. bu arada kekikle birlikte fesleğeni de denemenizi tavsiye derim.

birdunyafikir dedi ki...

Hmm... Sizin tarif de gayet enfes bir tat çağrıştırıyor kulağa:)

deeptone dedi ki...

aaaa bunu yapcam. kekik ve kaşar ha. ne güzelmiş. yumurtalı maydanozlu olanı var ya ufff bi de yumurtalı ekmek kızartması. acıktım şimdi ama bak.
:)