5 Ekim 2013 Cumartesi

GÜL ŞEKİLLİ MİLFÖY

Milföy hamurunu sevdiğimi burada da yazmıştım.

İnternette epeyce zaman önce okuduğum bir tarifti gül şekilli salamlı milföy.
Hafta sonu deneyeyim dedim.

Yapımı gayet kolay (ben de ancak böyle tarifleri beceriyorum zaten:)

Malzemeler şöyle (salamların yanındaki kaşar fazlalık, kullanmadım):


3 parçaya böldüğüm milföylerin içine, ortadan ikiye kestiğim salamları koydum (bazı tariflerde birkaç yarım salam koyulduğunu gördüm ama ben böyle yapmayı tercih ettim).


Sonra rulo şeklinde sardım.


Tepsiye dizip, üzerine yumurtanın sarısını sürdüm.


Önceden 180 derecedeki fırına koydum.

Fırından çıkınca da, "oh mis!" afiyetle yedik:)


4 yorum:

Ahşap zamanı dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor :)

birdunyafikir dedi ki...

Sağolun:)

resim defterimm dedi ki...

Çok şirinler ve leziz görünüyorlar. Ellerine sağlık

birdunyafikir dedi ki...

Biz de lezzetle yedik, ne yalan söyleyeyim:)
Teşekkür ederim...