30 Eylül 2013 Pazartesi

CEKETİMİ BONCUKLADIM, RAHATLADIM!

Gri rengi çok severim. Her şeye uyuyor.
Epey zaman oldu, hafif uzunca gri renkli triko bir ceket almıştım.
Üzerinde hiçbir incik boncuk yok, gayet sade.
Mevsim sonbahara dönerken bu ceketimi de çıkardım dolaptan.
Dedim "bu kadar sadelik yeter, biraz renklendireyim ceketimi"...
Ve aldım elime iğne ipliği.
Bir de pek tabi rengarenk minik cam boncuklarımı...
Sadece ceplerine diktim boncukları.
Bence pek bir sevimli oldu.


Önceki hali de şöyleydi:


İyi günlerde giymek nasip olur inşallah...

4 yorum:

sevda s. dedi ki...

Güzel olmuş, benim de böyle düz hırkalarım var, deneyeyim :)

birdunyafikir dedi ki...

Az da olsa sıradanlıktan çıkarıyor böyle minik değişiklikler.

miyavkedicik dedi ki...

Aaa çok cici olmuş.. Güzel fikir..:))

Bir Ev Hanımı dedi ki...

çok şeker olmuş :)