24 Haziran 2015 Çarşamba

TAZEDİREKT.COM ALIŞVERİŞİ

Bu ara televizyon reklamlarında sıkça karşılaşıyorum tazedirekt.com ile...

Bursa menşeli markanın ön plana çıkan özelliği, çiftlik ortamında doğal şekilde yetişen hayvanların ürünlerini (et, süt, yumurta) satıyor olmaları. Daha doğrusu markanın yola çıkış noktası bu, fakat şu an ürün yelpazesi oldukça genişlemiş.
Meyve-sebze, atıştırmalıklar, unlu mamuller, soslar, içecekler, bakliyatlar, vs.
Farklı firmalardan temin edilen ürünler, site içerisinde satışa sunulmuş vaziyette.

Alışverişten önce internette okuduğum yorumlar gayet olumluydu. Teslimatın hızlı olması, müşteri ilişkileri, ürünlerin tazeliğini koruyor olması (bilhassa hayvansal ürünler ve meyve-sebze için oldukça önemli) gözümde olumlu bir tablo çizdi ve ilk alışverişimi yaptım.

Meyve-sebze ve hayvansal gruptaki besinler için "organik, doğal" kavramlarının gönül rahatlığıyla kullanıldığını gördüm ürün açıklamalarında.
Fakat ambalajlı olan bazı ürünler için (bilhassa atıştırmalık yada unlu mamüller grubunda olan ürünlerde) ürün içeriği hakkında daha detaylı bilgi ve varsa sertifika bilgilerinin verilmesinin faydalı olacağını düşünüyorum. Zaten bu yönde çalışmaları da devam ediyormuş.

Fiyatlar nasıl derseniz, marketteki fiyatlardan biraz daha fazla tabi;)


Aldıklarımdan bir kısmını kullandım.

Semizotu, yana yakılan körpe yapraklı ve taze semizotu arıyorum ne zamandır lakin bulma şansım olmamıştı. Parmağımın iki boğumu kadar yaprağı olan, kapkalın köklü semizotlarını gördükçe, "bu arkadaşlar nasıl bir ortamda yetişmişler de semirmişler acaba böyle?" diye düşünmekten kendimi alamayıp, yememenin daha hayırlı olacağı kanaatine varmıştım. tazedirekt'ten gelen semizotlarının da yaprakları büyükçe aslında. Ama köklerinin körpe olması, otun cinsinin öyle olduğu hissini uyandırdı bende. Hemencecik pişirdim, acımadım yedim efenim:)

Kayseri mantısı, suda haşlarken bile mis gibi baharat kokusunu almak mümkün. Haşlanan suya çıkan etin yağı, iç harcının gerçekten et olduğuna kanaat getirmeye yetiyor. Ürün içeriğinde katkı maddesi yok, gönül ferah;) Piyasadaki soya kıyması kullanılarak yapılan mantılara -elbette- fark atıyor.

Altın çilek, ben pek bir seviyorum bu meyveyi. Dışındaki kabuğun görüntüsü, içinden çıkan turuncu meyve çok sempatik geliyor bana... Tadı hafif mayhoş ama ben ekşimsi tatları sevdiğim için sorun yok. Bir müddet bekletilse tatlanır diye düşünüyorum. Böyle de gideri var ama.

Kurutulmuş çilek, çok beğendiğimi söylemem lazım. Paketi açtığımda burnuma gelen çilek kokusu ancak annemin evde kaynattığı çilek reçelinden alabileceğim kokuyla eşdeğer. Çilekler şekersiz kurutuluyor. Baharatçılarda satılan, şekerle kurutulmuş meyve kurularına göre tadı çok daha iyi. Meyvenin kendisi gibi...

Bu aralar yalnızlık hissediyorsanız tazedirekt.com'a mail atın, aynı gün arıyorlar:)

Bir kaç ürünleriyle ilgili fikir almak için mail atmıştım siteye. Aynı gün içerisinde aradılar sağ olsunlar (hatta ertesi gün de aradılar. Ve dahi daha detaylı bilgi için arayacaklar:)
Bunun yanı sıra teslimat adresi ve saat aralığı konusunda teyit almak için de arandım.
Bu kadar ilgiye alışkın değilim;)

Teslimatı kendilerine ait özel soğutma sistemli araçlarla yaptıkları için kargo şirketleriyle muhatap olmak durumunda kalmamak ve ayrıca kargo ücreti ödememek de güzel bir şey.
Alışveriş için en düşük tutar ise 50 lira.

Siparişlerim haricinde poşetten çıkan yemek tarifi kartları da güzel bir jest olmuş tabi;)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

O zaman bize de afiyet olsun demek düşer :) Güzel memleketimin böyle güzel hizmetler vermesi ne hoş, bir Bursa'lı olarak pek bi sevindim :)

birdunyafikir dedi ki...

Sevgili Özlem; teşekkür ederim, sağ olasın:)
Bursalı firmalardan ben gayet memnunun inan ki...
Ara ara yazılarımda yer alır, tamtabi.com da Bursa menşeli bir firma.
Onların hizmeti de gayet güzel ve samimi:)
Bursalılar iyidir, güzeldir, tanıdıklarım beni hiç şaşırmadı çünkü;)

deeptone dedi ki...

kurutulmuş çilek ve altın çilek mi. ilgilenmem lazım :)

birdunyafikir dedi ki...

deepcancığım; kesinlikle ilgilenmelisin:)

birdunyafikir dedi ki...

deepcancığım; kesinlikle ilgilenmelisin:)