20 Şubat 2014 Perşembe

PORTAKALLI KARANFİLLİ ODA SÜSÜ

Doğal şeylerden yapılan süslere bayılıyorum.
İnternette tesadüfen gördüğüm ve yaparsam güzel bir şey olacakmış gibi hissettiğim portakallı karanfilli oda süslerinden yaptım.
İş yerinde odamıza astık.
Bununla da yetinmeyip, yan odaya da yaptım:)
Hafif ve tatlı bir kokusu var.
Ne kadar süre dayanır bilemiyorum ama asıldığı için kurur herhalde zamanla...


Bu ilk yaptığım.

İş yerinde, kısıtlı malzeme ile bu kadar yapabildim;)

Akşam eve gidip hobi kutusunu karıştırınca böyle bir şey yapmak geldi aklıma:


En çok simli yapıştırıcı ile yaptığım pembe papyonu sempatik buluyorum:)
Gözler yapıştırma, saçlar da CD kalemi ile yapıldı.


Çok farklı malzemelerle çok değişik şeyler yapılabilir.
Hayal gücünüze kalmış:))

6 yorum:

deeptone dedi ki...

yapacam ben deeeeee :))))

YUUGEN dedi ki...

portakal küflenmiyor mu kiii :)

birdunyafikir dedi ki...

Ben de işkillenmiyor değilim ondan;)
Ama bir kaç hafta gider en azından, dolapta da bir kaç hafta duruyor zaten;)

birdunyafikir dedi ki...

yap tabi deep;)

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

çok güzel olmuş :)

birdunyafikir dedi ki...

Teşekkür ederim:)