5 Şubat 2014 Çarşamba

DEKORASYON ZEVKİNİZİ BİLİYOR MUSUNUZ? (ÇEREZLİK TESTLER)

Kadınlar "bir şeyi" tercih ederken onun "her şeyi"ni incelerler ve bu sebeple karar vermeleri biraz zaman alabilir;)

Konu bir de ev dekorasyonu ise ince eleyip sık dokumak ve en makul olanı seçmek önemli.

Kendi adıma söyleyebilirim ki, dekorasyon konusunda tek bir tarzı benimseyip net olarak "işte bu benim tarzım" demem mümkün değil.
İlerleyen dönemde evimizi ve eşyalarımızı değiştirmeyi düşündüğümüz için, benim açımdan çetrefilli olan bu konuyu şimdiden incelemeye başladım.
İnternette gezinirken belki işimi kolaylaştırır umuduyla dekorasyon zevkimde baskın olan tarzı bulmama yardımcı olması için testleri araştırdım.
Bu tür testleri boş vakitlerimde çerez niyetine yanıtlamayı seviyorum.
Bulduğum testleri paylaşmak istedim;)

(Testin sonunda bir cümle ile tarzını söylüyor, detaylı bilgi için üyelik istiyor. Üye olmadan cevabı okumak için, çıkan tek cümlelik açıklamayı ve sitenin adını yazarak google'de aratın. Sonuç karşınıza çıkıyor;)

Benim tarzım genel olarak kullanışlı, düz hatlı, sade ve açık tonların kullanıldığı modern tarz çıkıyor testlerde.
Ama biliyorum ki country, vintage ve etnik desenler ve detaylar da beni cezbediyor.
Koltukların tek ve düz renk olmasını, yastık veya şallarla renklenmesini tercih ediyorum genelde.
Dolap vb. büyük mobilyaların da açık renkli olması hoşuma gidiyor.
Minik minik dekorasyon objeleri (temizliği zor olduğu için;) bunaltıyor beni.
Evimdeki eşyalar bana hizmet etmeli, ben onlara değil. Biraz ketumum bu konuda:)
Ayna kullanmaktan da çekineceğimi sanmıyorum, mekanı ferah ve geniş gösteriyor.
Evimde bana özel lükslerin olması da oldukça önemli. Mesela duvar içine gömülü ve hoş bir ışıklandırmanın bulunduğu okuma köşesi... (gömülü bir pencere önünde de bu şekilde oturma yeri olabilir)
Ya da tavanda minik minik aydınlatmalar...


Benim tercihim genel olarak bu yönde.
Sizin tarzınız nedir?
Testlerin sonuçları zevkinizle uyuşuyor mu?

* Fotoğraf internetten alıntıdır.

2 yorum:

Aner dedi ki...

Testi yapmadim ama zevkimi cok iyi biliyorum cinku hep ayni seyleri begeniyorum. Sade basit acik renkli ve modern :) eskitilmis, eski susu verilmis hicbirseyi sevemiyorum :) buarada sizin paylastiginiz fotografta cok soft cok hos :)

birdunyafikir dedi ki...

Sanırım zevkimiz benzeşiyor;)