27 Şubat 2014 Perşembe

KANAVİÇE ETAMİN KİTİ SİPARİŞİ

Ben çocukken anneciğim elleriyle bembeyaz pamuklu kumaş üzerine kanaviçe işleyerek yastık kılıfları ve çarşaflar  işlemişti ablama ve bana.
O zamanlar heves edip küçük bir parça üzerine düz sıra halinde çarpılar işleyerek bir şeyler yapmayı denemiştim, çok da zevk almıştım.
Bazı bloglarda görüyorum, harika modeller işliyor marifetli hanımlar.
Hevesim iyice arttı, internet üzerinden satış yapan bir site buldum: goblen.com
İçinde ip, iğne, etamin, kasnak ve çerçevesi bulunan 2 adet  kit sipariş ettim.

Bu aralar naif gül modelli şeylere zaafım var.
Bu modeli görünce dayanamadım;)


Nerede kullanacağıma henüz karar veremesem de renklerinin ve görünümünün çok hoşuma gitmesi ve işlerken çok zevkli olacağını düşündüğüm için bu sevimli modeli de almadan duramadım...


İçinde bulunan tüm malzemeleriyle her iki kitin fiyatı da 18 Turkish lira symbol 8x10px.png.
Tüm malzemeleri ayrı ayrı alsam çok daha ucuza gelecek, fakındayım.
Ama önce bir deneyeyim, neye ne kadar ip gidiyor, sabrım işlemeye yetecek mi bir görüp tecrübe edeyim, sonrasında öyle işlere girişeyim diye düşündüm;)
Siparişlerimi dün verdim.
Umarım bir aksilik olmadan elime ulaşırlar ve mutlu mesut işleyip bitirerek son hallerini paylaşma imkanım olur.

Sitede etamine işlemek için hazırlanmış ve tüm malzemeleri içinde yastık, çanta, çerçeve, masa örtüsü kitleri dahi var.
İncelemek de fayda var;)

* Fotoğraflar internetten alıntıdır.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık ikiside çok güzel olmuş. Meşakkatli ama bir o kadar da zevkli iş, yalnız sağlam göz istiyor :) çok yormamak lazım. Sevgiyle...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Şimdiden keyifli uğraşlar :) Etamini ben de çok severim...

birdunyafikir dedi ki...

Dün elime ulaştı, işlemeye başladım. Çok zevkli, zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım hiç:)

Hümeyra'nın denizi dedi ki...

Ne kadar sürede bitecek ve nasıl olacak merakla bekliyorum.Kolay gelsin.

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Etamin.. çocukluğumu hatırlatır bana. Büyüdüm, bıraktım. Şimdi nerede görsem içim gidiyor. :-)
Bende yapmak istiyorum, bir türlü elime alamadım.
:-)
Ve desenler çok güzel. :-)

birdunyafikir dedi ki...

hümeyra Mutlu; bir tanesini işledim bile (gül motifli olanı).
Bir ara paylaşırım inşallah;)

Uyuşuk Hayalperest; küçük modellerden başlarsanız öyle tahmin ediyorum ki bırakmak istemeyeceksiniz;)

YUUGEN dedi ki...

Bende istiyorum bende bende :)
taslaklarımı bile çıkardım iş gidip malzeme almakta :)

birdunyafikir dedi ki...

Hazel; etamin kumaşının delik aralığı (belki başka bir adı da olabilir bunun, bilemedim şimdi:) ve ip numaralarının çok iyi uyuşması gerekiyor. Satıcının önerilerine dikkat etmekte fayda var;) Yoksa o kadar emeğin karşılığı can sıkıcı olabiliyor(muş). Ben cesaret edemedim ip ve kumaşı ayrı ayrı almaya. Başlangıç için set almak daha iyi olabilir;)

Goblenci dedi ki...

Goblen, etamin, kanaviçe model ve malzemeler ile ilgili her türlü sorunuz için sitemiz üzerinden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.
Saygılarımızla,
www.goblenci.com