16 Nisan 2013 Salı

KLİPSLİ KEÇE TOKA


Bir süredir el süremediğim ve bu sebeple üzüntü duyduğum keçelerimle nihayet yeniden bir şeyler yapmaya başlayabildim. Daha önceden üzeri boş, küçük klipsli tokalara keçeden figürler yaparak toka yapmıştım ve bunları minik kızlara hediye ederek gönüllerini almıştım.

Bu kez kendime toka yapmaya karar verdim ve “insanlık için çok küçük ama benim için önemli” bir faaliyet gerçekleştirerek aşağıdaki tokayı yaptım…

Boş şekilde satın aldığım 8 cm. uzunluğundaki tokanın süsleri yerleştireceğim kısmına ilk olarak bordo renkli kurdele yapıştırdım.

Farklı renklerde ve farklı çaplarda kestiğim yuvarlak keçe parçalarının üst kısmını elimde renkli iplerle işledim, ortadakinin üstüne de kolye yada bileklik yapımında kullanmak için aldığım metalden üretilmiş şapkalı kız figürünü yapıştırdım.


İlk deneyim için fena olmadı sanırım. 

İyi günlerde kullanmak nasip olur inşallah…



Hiç yorum yok: