30 Nisan 2013 Salı

BAKIRKÖY PAZARI

İstanbul'da "sosyete pazarı" olarak adlandırılan pek çok pazar var. Yeşilköy Pazarı, Fındıkzade Pazarı, Beşiktaş Pazarı bunlardan bazıları... Evime yakın olması sebebi ile vakit buldukça Bakırköy Pazarına gitmeyi tercih ediyorum. Pazar, cumartesi günleri Bakırköy Adliye Sarayının yan tarafındaki geniş alanda kuruluyor. Marmara Foruma da yakın diyebiliriz.

Hafta sonu yine pazara gittim... Pazara mümkün oldukça erken saatlerde gitmeyi istiyorum çünkü vakit öğle saatlerini göstermeye başladıkça ortalık iyice kalabalıklaşmaya başlıyor ve sıcak da iyice çöküyor. Bu sebeple tezgahtaki ürünleri araştırıp karıştırma potansiyeli azalıyor:)

Pazarda yok yok  desem yeridir. Bebek, çocuk, kadın ve erkek kıyafetlerinden ayakkabılarına, el işlerinden, çiçeklere, meyve sebzeden tokaya her şey mevcut.


Markalı bazı ürünlerin çok küçük defoları olanları hatta o gün şansınız varsa defosu olmayıp  seri sonu kaldığı için pazar tezgahına düşenlerini bulmanız mümkün. Pazar deyip geçmeyin, hakiki deri ayakkabının sadece 37 numara serileri vardı geçen hafta:) Üstelik fiyatı da 55 tl idi. Sanırım pazarlık payı da bakidir.


Pazarda el işleri, halılar, kilimler her bir şeyler var...


Fotoğraftaki çantalar deri değil. Fiyatları 20 tl idi. Fakat parça deriden üretilen ve fiyatı 20 tl civarlarında olan deri çantaları bulmanız mümkün.

İnanması -sizi bilmem ama- bana güç gelen bir şey var ki, 1 tl ye parça kumaş aldım:) Niyetim kendime çanta dikmek-şu an için elimden gelmiyor ne yazık ki dikiş, ama annem bu konuda bana yardımcı olacaktır:)

Farklı fiyatlarda kumaşlar da var elbet. Mesela 5 tl ye kot bir kumaş aldım ki etek veya pantolon diktirmeyi planlıyorum.

Şimdilik bu kadar. Bir daha ki pazar serüvenimi bol fotoğraflı bir biçimde paylaşırım inşallah...

1 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

bu pazarı ben de çok severim, bir de pazarda gözleme ayran yemeyi :))