25 Mart 2014 Salı

"BİR TAŞTA İKİ KUŞ" MANTIĞINDAKİ MİMLER:)

Yazdıklarını severek ve ilgiyle takip ettiğim deeptone bu soruları yanıtlamasını istediği blog arkadaşlarının arasında bana da yer vermişti.
Teşekkür ederim kendisine;)
Bir taşta iki kuş misali, bir yazıda iki mim cevaplamış olacağım;)

3 SORU MİMİ

1. Neden "blog adın"?

Blogu açmamdaki ilk etken keçeden yaptığım şeyleri paylaşmaktı. Bir kaç yıl önce açtığım ama ilgilenmediğim için bir kenarda kalan blogumda, yazdığım yazılar da vardı ve ilk olarak onları ekledim bloguma. Keçeler ve bana ait yazılar... Baktım ben rahat durmayıp içeriği geniş tutacağım ve kendimce faydalı veya güzel olduğunu düşündüğüm pek çok konuya yer vereceğim, en iyisi hepsini kapsayacak bir ifade bulayım dedim ve bir dünya fikir geldi aklıma...


2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?



Tek bir söz yazmak biraz zor;)

Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol.
İyi olmak kötü olmaktan çok daha kolay.

3. Kendinle ilgili üçü doğru dört şey nedir? (yanlış olanı okuyucu buluyor;)

1) El işini seviyorum.
2) Ahşap boyama yapmıyorum.
3) Ankara'da yaşıyorum.
4) Bakır eşyaları seviyorum.

                                                                  . . .

ÇALIKUŞU MİMİ

İlk anılarımız nelerdir? Hangi yaşa kadar inebiliyoruz?

Bir psikolog koltuğunda gözlerim hafif kapalı olarak uzansam ve "şimdi çocukluğuna inelim" dense, sanırım ilk hatırladığım anılar 3 yaşıma ait olur;)

Bir bayram sabahı olsa gerek, anneanne, dede, teyzeler, çekirdek ailem birlikte kahvaltı yapıyoruz. Ve o kahvaltıda fotoğraf çekiliyoruz (seneler sonra o fotoğraf gerçekten de diğer fotoğrafların arasından çıktı:)

Yine aynı yaştayım tahminen, annemin ördüğü peçeteler vardı, misafir gelince çay ikramında dağıtılırdı, rengarenkti peçeteler. Onları oynarken hatırlıyorum kendimi.

Bahar Yorgunasortik ve Nebihan Akça arkadaşlarım da arzu ederlerse yanıtlasınlar isterim;)

* Fotoğraf internetten alıntıdır.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba :) Kendinle ilgili yanlış olan şey ahşap boyama yapmadığın olabilir mi? öyle hissettim ben :)

deeptone dedi ki...

keçeler ve yazılar. bu daaa çok güzel isim olurmuş ama di mi :) ama bi dünya fikir de pekoş :)

deeptone dedi ki...

iyi olmak daha kolaydır evet ya. kolaya kaçalım di mi. çok güzel bu pek sevdim :)

deeptone dedi ki...

hımmm şehir ankaraydı senin.

deeptone dedi ki...

o zaman ahşap da boyuyosun seen :)

deeptone dedi ki...

peçeteler ve o foto. ne güzel fotodur o ya amaaa :)

asortik mimlemişsin. o da pek tatlıdır yaaa. bursa gurubu onlar. asortik kitana ebygale. ya o grup çokoş yaaa :)

birdunyafikir dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs ve deep; henüz doğru yanıt yok piyasada:)



deeptone dedi ki...

hımmmm istanbul yaaa doğru beeee :)

birdunyafikir dedi ki...

deep; ;-)

deeptone dedi ki...

bi an şaşırdım. senin bi foton vardı sanki. hani balkonda güvercinler değil miydi o. o fotoyu ben ankara sanmıştım. hatta düşünmüştüm. acaba kavaklıdere tarafı mı diye :) ondan yanılma oldu işteeee. çok da dikkatliyim amağğğ oluyo bazen. ben de insanım bee :))

birdunyafikir dedi ki...

deep; görüntü tamamen karasal, denizsel hiç bir şey yok, hakkın var.
Ama Ankara kadar da karasal iklim değil:))

deeptone dedi ki...

doğru bak. ankarada hep karga var zaten :)

birdunyafikir dedi ki...

Bu sene İstanbul'da da çok var karga yaa, insanın başını gagalayacakmış gibi yakından uçuyorlar bir de:))
Düşkün görseler adama hiç acımazlar vallahi:))

bahar yorgun dedi ki...

Geçte olsa cevapladım :) blogta yayında :)

birdunyafikir dedi ki...

Bahar Yorgun; okudum bile:)