15 Eylül 2014 Pazartesi

DIMTISLI HALLER (3)

Müziğin çok belirgin bir etkisi var bünyemde.
Çok neşeliyken bir anda bir şarkı ile tamamen ruh halim değişip duygusal eksene hızlı bir giriş yapıyor yada tam tersi, hüzünlü bir haldeyken neşem yerine geliyor bir parçayla.
O yüzden Dımtıslı Haller başlıklı yazılarım muhtelif aralıklarla yer alacaktır blogda, öyle görünüyor.

Feridun Düzağaç'ı seviyorum.
Hafif melangolik halleri, ilginç tamlamalarıyla şarkı sözleri ilgi çekici.
Bir şeyler üst üste ters gidince yakınırız ya "her şeyde beni bulur zaten!" diye, o minvalde bir şarkısı var Tesadüfler isminde.
Aslında eski bir parça, sanırım iki binlerin başlangıçlarından.

Ne zaman arabamı yıkasam yağmur yağar
Yağmurda yürüsem su sıçratır üstüme pis arabalar

diye başlayan şarkı

Şu doğru zaman, doğru yer hikayesi
Nerede yazılır ki kara bahtın reçetesi 

şeklinde devam eder.

Ve evet, bazen katılmamak  elde değil

Bu kör talihim nerede olsam bulur beni, sobeler
Ben mutluluktan bir parça şefkat dilenirken
Hiç sevmiyor beni tesadüfler...

* İllüstrasyon alıntıdır.
** Bir dinlesek mi şu parçayı derseniz şöyle alayım.

6 yorum:

Kahve Tadında dedi ki...

Şarkıların etkisi hakikaten büyük insan ruhunda. Bende ne zaman keyfim kaçsa hareketli bişeyler açar keyfimi yerine getirmeye uğraşırım :)
Feridun Düzağaç'ın bu şarkısını bilmiyordum. Güzelmiş sözleri :)

Unknown dedi ki...

Müzik benim de olmazsa olmazlarımdandır... Feridun Düzağaç da gerçekten sevdiğim müzisyenlerdendir, favorim "Söz Ver" :)

deeptone dedi ki...

hiç tanımıyom taam dinlemeye aldıım :)

birdunyafikir dedi ki...

Kahve Tadında; çok güzel şarkı;)

Yeniler Kendini Hayat; o şarkı da çok hoş, haklısınız;)

deep; aaa, tanımıyor musun? Şaşııırdıııımmm:)

nurselinatolyesi dedi ki...

Hmm Ferudun Düzağaç,zevklisiniz.Ben de çok severim. Bunu da dinleyin derim,özellikle müziği çok başka yerlere götürür beni.
Grup Gündoğarken-Düş gibi birşey

birdunyafikir dedi ki...

Nursen Hanım; Feridun Düzağaç iyidir, güzeldir;)

Dediğiniz şarkıyı da attım hafızaya;)