17 Kasım 2016 Perşembe

DAHA FAZLA DİRENEMEDİM... ARTIK BENİM DE İNSTAGRAM HESABIM VAR!

Uzunca bir aradan sonra -diğer sosyal medya mecralarına inat yada onlara üye olmasına rağmen halen blog aleminin sularında gezen- herkese merhaba.
Epey zamandır blog aleminin sakinleştiği, eskiden aktif olan pek çok kişinin ya ortadan kaybolduğu yada diğer sosyal medya hesaplarında aktif oldukları malumunuz efendim.

Ben yazmayı seven biriyim, bu sebeple blog benim için her zaman faklı bir kulvarda.

Fakat son 1-1.5 senedir bebeğimin hayatıma girmiş olması temel sebep olmak kaydıyla, farklı meşguliyetlerin devreye girmesiyle birlikte, blogda istediğim sıklıkta ve içerikte yayın yapamaz oldum.

Zamanım eskiye nazaran daha kısıtlı. Yazacak bir şeyler bulsam dahi, güzel görsellerle yazılarımı desteklemedikçe o yazı içime sinmiyor (kahrolsun mükemmeliyetçilik!) Ama gelin görün ki öyle eskiden olduğu gibi san'atsal içerikli (!?) fotoğraflar çekecek imkanım yok şu an için:/

Sosyal medyanın çeşitliliğine yetişebilecek zamanım ve enerjim de yok açıkçası. Ne kadar çok hesap, o kadar çok zaman harcama, merak, gözlerde şaşılaşma ve beyin hücrelerinde yorulma oluyor bana kalırsa. Ha tabi pek çok yeni şey öğrenebilme imkanı da oluyor ama zamandan çok fazla çaldığını düşünüyorum.
Tüm bu sebeplerle epey bir süre direndim İnstagram hesabı açmakta. Ta ki bloga yazma fırsatımın bir süreliğine daha uzayacağını kabul etme ama içimdekileri de paylaşma arzusunu yenemeyeceğim gerçeğini kabul edene kadar. Sonunda ben de bir İnstagram hesabı açtım a dostlar...

İlgilenen arkadaşım varsa instagram.com/birdunyafikir/ dan takipçi olabilir.

Daha kısa aralıklarla blogda yayın yapabilmek umuduyla...

Sağlıcakla kalın.

4 yorum:

uzmanamator dedi ki...

blğou kendime arşiv olarak görüyorum okuyucuya kapadığım eski bloğum için de aynı şeyi düşünüyorum şu an güncellediklerim için de
instagram da güzel ama blog başka

Unknown dedi ki...

Blogdan instagrama terfii edenler klübüne hoşgeldin sevgili Beyza :)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Hayırlı olsun :)

birdunyafikir dedi ki...

uzmanamator; aynen katılıyorum. Blog başka:)

Yeniler Kendini Hayat; blogu bırakamam ama Özlem arkadaşım:)

Gamze; teşekkür ederim;)