8 Şubat 2015 Pazar

RENGARENK PAPAĞAN

Epeyce zaman önce internetten sipariş etmiştim papağan desenli etamin kitini.
Etamin işlemeyi seviyorum, özellikle de kit halinde olanları.
Daha önce de işleyip, siparişi nereden verdiğimi, kitin içinden çıkan malzemelerin neler olduğunu yazmıştım.
İncelemek isterseniz gül desenli ve şapkalı kız motifli yazılarıma da göz atabilirsiniz.


Normalde kitin içinden beyaz etamin çıkıyor.
Fakat elimde ablamdan aldığım keten rengi, hafif simli çok güzel bir etamin vardı.
Renklerin beyaz zemin yerine keten rengi üzerinde kendini çok daha güzel göstereceğini düşündüm.
Ve sonuç beni yanıltmadı;)


Tek sıkıntı, ip miktarının yeterli olmamasıydı.
Sarı, kahverengi ve pembe renkli ipler, boş yere hiç ip kullanmama rağmen yetmedi.
Bu yüzden bazı yerlerde farklı renk kullanmak durumunda kaldım.
Görüntü olarak pek sıkıntı olmadı aslında ama ipler yeterli olsa çok daha güzel olacaktı, iğnenin boyundan kısa iple baş başa kalıp, stres yaşamayacaktım mesela;)


Etamin işleyen arkadaşlarıma bir sorum olacak, beyaz ve krem rengi dışında farklı türlerde etamin kumaşını nereden bulabilirim? İnternetten site önerisi de olur, Emiönü'ndeki hanlardan biri de... Yada bir hobi mağazası ismi... Her türlü öneriye açığım:)

15 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Kumaşçilarda olur canım :) Ya da hobi sitesine bak canım istersenn:)

Pembe Kreasyon dedi ki...

Bu arada cok guzel olmus kus modekin ellerine saglik :)

Juliette Koc dedi ki...

Ellerine sağlık Beyza ne hoş olmuş içim açıldı rengarenk bir papağan. Eminönü ne bende sıkça gidiyorum ama hiç almadığım için etamin dikkat etmiyorum. Bir dahaki sefer alıcı gözüyle bakarım senin için. Sevgiler..

YUUGEN dedi ki...

eline sağlık müthiş olmuş :))
şapkalı kızı çok aradım ama bulamadım eğer yakının şemayı gönderebilirse çok sevinirim :)))

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

Beyzacım çok güzel olmuş bu ellerine sağlık canım, ben de sömestrda başladım bir tane ama bitiremedim ya artık eski randımanı alamıyorum kendimden :) etamin ve türevi işler için goblenci.com ve goblen.com u öneririm canım kumaştan tut iğneye kadar her türlü şeyin satışı mevcut.

Unknown dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş

hobiblog dedi ki...

Çok şirin olmuş, renkleri de şahane :) İplerin yetmemesine çok şaşırdım, bir kaç kit işlemesi yapmıştım, ipler artmıştı bile diye hatırlıyorum.
Ellerine sağlık :)
Sevgiler :)

suumerella dedi ki...

Goblenci.com diye bir site var canım ben alışveriş yapmadımama yapan blogcanlar memnun:-)

Pinquitte dedi ki...

Çook hoş olmuş :) Ellerine sağlık. Renklere bayıldım :)

Pinquitte dedi ki...

Çook hoş olmuş :) Ellerine sağlık. Renklere bayıldım :)

birdunyafikir dedi ki...

Pembe Kreasyon; sağolasın, teşekkürler;)

Juliette Koç; bir gelişme olur da haberdar ederseniz çok mutlu olurum;)

Hazel; teşekkürler;) Şema bende;) Üzeri biraz çizilmiş olabilir belki ama bir arat taratip gönderirim maille;)

Gamze; çok teşekkürler:)

Özlem; etamin en güzel bir şey;) Tekrar incelesem iyi olacak o siteleri sanırım.

Havva Peynirci; teşekkür ederim;)

Hülya Kutlubay; önceden 3 adet kitini daha işlemiştim, onlarda hiç sıkıntı çekmemiştim aslında. Artmıştı bile ipler. Bu sefer yetmedi ama:(

suumerella; tekrar inceleyeyim en iyisi;) Teşekkürler:)

Pinquitte; teşekkür ediyorum, sağolun;)


birdunyafikir dedi ki...

Medanşeri; çok teşekkür ederim;) Güzel bir uğraş etamin, çok seviyorum ben:)

Buket Çatık dedi ki...

Beyza Hanım merhabalaribloğunuz çok başarılı tebrik ederim,sorduğunuz sorunun cevabını 20 yıldır kanaviçe yapan biri olarak ben vereyim:)
öncelikle Türkiyede en bol çeşit tabiki Goblen.com da ancak getiremediği kumaş çeşitleride çok mesela beyaz üstüne pembe ya da mavi çizgililer,beyaz üstüne mavi,pembe pötikareliler,neon kumaşlar ve son zamanların en çok talep edileni polka dot kumaşlar gibi.
Bu çeşitlere ulaşabilmek için en büyük adres ETSY çoğu ürün Amerikadan geliyor 10-15 gün içersinde adrese ulaşıyor,kargo ücreti size ait oluyor ancak 50-60 tl gibi uçuk fiyatlar söz konusu değil ptt kargo getiriyor kapınıza,kargo ücretinide satınalma esnasında ödüyorsunuz,bahsettiğim kumaşların bazılarınıda facebookda Goblen&Kanaviçe sayfasından mesaj atarak temin edebilirsiniz ancak kargo ücretiyle birleşince etsy ile aynı fiyata geliyor.Sevgiler.

birdunyafikir dedi ki...

Buket Hanım, blogumu beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim:)

goblen.com önceden alışveriş yaptığım bir site. Ki bu yazımdaki kiti de oradan almıştım. Ama kumaş çeşitliliği yönünden dediğiniz gibi biraz sıkıntı olduğunu düşünüyorum. etsy seçeneği belki denenebilir. Teşekkür ederim önerileriniz için;) Blogunuz varsa yada farklı sosyal medya hesapları da olabilir, işlediğiniz güzel etaminleri görmekten memnuniyet duyarım;)