2 Temmuz 2014 Çarşamba

BLOG YAZINIZ GOOGLE'DA KAÇINCI SIRADA ÇIKIYOR?

Blog açma sebebi her ne olursa olsun, öyle düşünüyorum ki tüm blog yazarları yazdıklarının okunmasını, geniş kitlelere ulaşmasını ve okuyucuların fikirlerini paylaşmasını oldukça önemser.

Okuyucunun yazınıza ulaşma yolları farklılık gösterir; yazdıklarınızı tesadüfen görür, tavsiye ile size ulaşır yada internette aratınca bulur.

Yazılarınıza eklediğiniz etiket kelimeler, yazı ve fotoğraflarınızın özgün olması, anahtar kelimeleri belirli bir oranda kullanmanız blogunuzun Google sıralamalarındaki yerini belirleyen faktörlerden bazıları...

Faydalı paylaşımlarını ve konuk yazarlarının paylaşımlarını severek takip ettiğim bloghocam.com'un sahibi Serdar Bey'in yazısında gördüğüm Google sıra bulucu site ile blogunuzun adresini ve yazınızın etiketini yazarak blogunuzun Google aramalarında kaçıncı sırada çıktığını görmeniz mümkün.


Ben bazı etiketlerimle arama yaptım ve ilginç sonuçlarla karşılaştım:)
Bazı yazılarınız için üşenmeyip araştırma yapın derim;)

* Fotoğraf internetten alıntıdır.

15 yorum:

Umut hikayem dedi ki...

Aa çok güelmiş bayıldım :))
Teşekkür ederim :)

Pembe Kreasyon dedi ki...

Ben biliyordum ki bunu hatırlattığın iyi oldu. İnsan sıralaması iyi olunca mutlu oluyor ki

birdunyafikir dedi ki...

Seyma Tanis; ne demek;)

Pembe Kreasyon; değil mi ama?;)

Nabrut Fıdıllıoğlu dedi ki...

korktum.sonuçlaar üzücü olursa yazma şevkimi kaybederim :P

Syhn dedi ki...

aa bakmaz olaydım :))

birdunyafikir dedi ki...

nabrut; korkunun ecele faydası yok:)
Ama iyi çıkar yaa;)

Syhn; başka yazılarda dene bir de şansını;)

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim.

Lazy Otter dedi ki...

ilk 100 de olduklarım var ama hiç birinciliğim yok. :/

birdunyafikir dedi ki...

Adsız; işinize yaradıysa, ne alâ...

Mert Koyutürk; bunsan sonraki yazılarda olur umarım:)

Çilingir dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler hocam eline sağlık

birdunyafikir dedi ki...

Çilingir; rica ederim...

küçükçekmece baykan servisi dedi ki...

gerçekten harika bir site olmuş başarılarınızın devamını diler paylaşımlarınızın bekleriz

Bahçelievler Baymak Servisi dedi ki...

Gerçekten harika bir anlatım olmuş başarılar

Unknown dedi ki...

http://alisverisgezgini.blogspot.com.tr/?m=1 beklerim

fizik tedavi dedi ki...

yenimed.com.tr ailesi olarak başarılar