11 Ekim 2013 Cuma

EMEKSENSİN SİTESİNDE İLK EL EMEĞİ ÜRÜN SATIŞIM

Emeksensin sitesini duymuşsunuzdur diye tahmin ediyorum.
Sitede satılan ürünlerin tamamı el ürünü.
Bir ara hobi işlerinde kullanılabilecek bazı malzemelerin de satışı yapılıyordu, şu an devam ediyor mu bilmiyorum.

Gelelim sadede.
Keçe ile yaptığım bazı ürünleri ben de bu siteye eklemiş ve satışa sunmuştum.
Diğer ürünlerim de şöyle.
Geçen gün Mersin'den Candan Hanım burada paylaştığım keçe saksı süslerinden sipariş etmiş.
Elimdekiler eşe dosta hediye ederken tükendiği için, aynılarından tekrar hazırladım.


Sapları ahşaptan olduğu için ve  kargo ile katedecekleri mesafe uzun olduğu için kırılmaması amacı ile etrafını elyaf ile sarıp uçlarını pembe kurdele ile fiyonladım.

Şeker gibi oldu:)


Kargom sağ salim Mersin'e ulaşmış.

Candan Hanım'ın güzel günlerde kullanmasını dilerim...


2 yorum:

Sahildeki Ev dedi ki...

Ben fotoğrafı görünce ne kadar güzel kitap ayraçları diye düşündüm ama meğerse saksılar içinmiş..Ama küçük küçük ne kadar güzel dikmişsiniz öyle ellerinize sağlık..

birdunyafikir dedi ki...

Teşekkür ederim:)