18 Mayıs 2013 Cumartesi

KEÇEDEN KUŞ FİGÜRLÜ SAKSI SÜSÜ


Bir kaç gündür kuş şeklinde keçeden saksı süsleri yapıyordum. Ve nihayet tamamladım.
İnce keçeden kestiğim 2 kat elyafın arasına elyaf doldurdum...



Kuşları Adana şiş çöplerine yapıştırdım, kenarlarını da diktim.

Yapışkanlı dekoratif bantı da  de bir sıra çevresinden geçirdim.

Bence çok sevimli oldular:)



Boyu kalemle kıyaslandığında şöyle duruyor:



Sadece saksı süslemek için değil, kalemlikte kalemlerin arasında da çok tatlı duracağını düşünüyorum...
Kendim o şekilde de kullanacağım...

Neşeli bir cumartesi dilerim...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık güzel fikir.sevgiler...

birdunyafikir dedi ki...

Teşekkür ederim, sağolun:)

Unknown dedi ki...

saksılara çok yakışacak bir fikir gerçekten, ellerinize sağlık...

birdunyafikir dedi ki...

Teşekkür ederim:) Şu anda kalemlik süsü olarak kullanıyorum:)